joi, 12 iulie 2007

Impacare

M-am impacat cu situatia pt care in proportie mare eu sunt singurul vinovat. Nu am 100% , dar undeva intre 70-75% e vina mea. Cel mai important e ca mi-am revenit din soc si incet incet incep sa scot capul si sa pot lupta din nou.  E aiurea toata faza. Am avut ganduri groaznice ca taiatul venelor,  dar am rezistat si din cauza k nu am fost in stare. Acum tre'  sa privesc partea pozitiva a acestui lucru.  se pare k nu mai dam grilele.  si pot sa-mi fac in tihna lucrarea de licentza.  
in alta ordine de idei abia astept vacanta promisa de tata. Cu toate k sunt constient k nu o merit, simt nevoia sa stau departe de surioarele mici o perioada. eu aproape k nu mai am timp si de mine.
Cert e k ma simt mai bine, dar asta nu ma impiedica sa urasc anumite persoane pt lipsa de respect fata de ei si apoi fatza 
de mine(se cunosc prea bine - imi e sila sa le pronunt numele).

Niciun comentariu: