duminică, 29 iulie 2007

Hi5, Netog(ex-facebox) sau Myspace

Sunt utilizator al fiecaruia din servicii si asta din cauza invitatiilor in lant de care m-am tot lovit pe mail.

Cel mai mult imi place si m-am obisnuit cu el este site-ul celor de la Netlog. Pare pe departe cel mai organizat si ushor de folosit. Poate si interfata in limba romana face acest lucru, desi si site-ul international cel de limba engleza e bine realizat.  Hi5 pt mine are o interfatza greoie si e mai mult pt prieteni.  My space doar curiozitatea m-a facut sa am un cont pe acolo pe care sa nu-l folosesc. Totusi multe din facilitati sunt ascunse si greu de gasit. Ar mai fi tagged dar acesta pare si mai dubios decat celalalte.  

Eu dintre toate aleg netlog. Voi ce folositi mai des?( o intrebare fara raspuns pt k nu cred k cineva imi citeste blogul)

Un comentariu:

RBL spunea...

uite ca am intrat eu din intamplare.
Si eu am conturi pe cele 3 siteuri..pe myspace mi l-m facut ca sa vad care e treaba, insa nu mi-am dat seama ce vede toata lumea la el caci e plin de coduri malicioase si virusi.Netlog imi place ca este organizat, dar este pentru fiecare tara in parte..si trebuie sa ai cont si pe en. si pe ro. si pe etc. ca sa iti accesezi prietenii care au doar un cont pe unul dintre aceste subdomenii.Iar hi5 ul imi place putin mai mult decat netlog pentru ca mai nou au introdus si skinuri la care m-am implicat si eu. si vad ca il imbunatatesc pe zi ce trece cu optiuni noi.