miercuri, 18 iulie 2007

Altfel de viziune a concertului Rolling Stones

Concert Rolling Stones in Romania fara cuvinte. Desi am avut ocazia sa imi iau bilete nu mi am luat din mai multe motive. 
La miezul noptii am trecut prin zona stadionului cu masina. Am vazut lume euforica dar in acelasi timp inconstienta. Unii chiar au vazut k vin dar tot mi-au taiat calea ca ei sunt mai tari.  Norocul meu a fost k nu am venit tare si am putut frana. Ieri parca toata lumea dupa concert o luase razna. Iar politia a fost de kko. 6 politisti in intersectie dirijand exact dupa culoarea semafoarelor. Nu i-am inteles si nu o sa-i inteleg. de ce trebuiau sa fie 6 sa dirijeze intersectia.

Ieri am impresia ca majoritatea lumii care a fost acolo a fost pt k era de bine sa fi fost la concert. dc s-ar putea sa aseman evenimentul l-as asemana cu venirea lui real madrid in romania cand toti "civilizatii" au venit sa vada pe real madrid si nu pe Steaua. Sunt dezamagit de multi dintre locuitorii acestei tari. Poate sunt eu inadapt sa mai cred in anumite valori, dar asta e raman cu speranta k va fi mai bine candva.

Numai bine,

K-Lider

Niciun comentariu: