marți, 7 aprilie 2009

Inevitabilul s-a intamplat

Ce urmeaza a scrie va avea legatura cu Steaua si timpul prezent. Suporterii au fost de multe ori etichetati asadar nu voi mai trece in revista acest lucru. De a lungul timpului am trecut prin mai multe faze. De mic am admirat peluzele si spectacolul pe care il creau suporterii Stelei. Tata nefiind adeptul mersului pe stadion nu m-a dus pe stadion considerat un adevarat pericol. Am crescut si in liceu am inceput sa merg in peluza. Nu totdeauna mi-a placut sa stau acolo. Nu sunt adeptul de violentei atunci cand e nu este necesara. Anii au trecut si m-am mutat in Tribuna a 2. Jocul se vede mult mai bine din tribuna. Dar si aici am preferat sa stau mai aproape de peluze pentru ai asculta si sa cant cu ei. Dezgustat de anumite persoane care populeaza tribuna doar afisandu-se pentru ca da bine sau sa aiba motive sa-si etaleze diversele achizitii am lasat-o mai moale cu prezenta pe stadion. De curand am incercat sa stau in tribuna 1 dar acolo toparlania si marlania sunt la putere mare. Gustul amar lasat de ultimul meci in Ghencea in care unii au incercat sa manipuleze tribunele intr-o problema care e mult mai complicata decat pare la prima vedere ma v-a determina sa ma intorc la locul unde am inceput pe stadion. Si anume in peluza. Peluzele sunt sigur care vad ce s-a intamplat cu aceasta echipa. Restul sunt comozi si prefera sa taca ca toti romani in orice problema. E mai usor sa taci, decat sa iei atitudine si sa lupti pt anumite convigeri care pot fi adevarate sau gresite. Important e sa admiti cand gresesti, dar atat timp cat ai dreptate lupta pana in panzele albe. Alaturi de peluze am fost mereu, nu le am inteles tot timpul actiunile dar nu am incercat sa generalizez si sa judec inainte sa cunosc cat de cat problema. E timpul ca tumoarea sa fie extirpata.

Afara din Ghencea!


Forza STEAUA!
K-Lider

Niciun comentariu: