duminică, 12 aprilie 2009

Barcelona my dream team

De mult timp imi doresc sa ajung in Spania mai precis in Catalunya pentru ca visul meu sa devina realitate. Sa ajung pe Camp Nou cel mai mare stadion din Europa. Sunt in fan "inrait" al fotbalului. Imi place foarte mult si cred ca as fi devorat zi si noapte daca nu m-as fi maturizat. Fotbalul este singura constanta din viata mea. Am crescut si descoperit fotbalul odata cu magia lui Rivaldo, Josep Guardiola (actualul antrenor al FC Barcelona), Zubizareta, Ronaldo si altii jucatori mari de FC Barcelona. Simpatia pentru Barcelona a derivat dintr-o iubire pentru 2 culori rosu si albastru din Romania. Acum in acest an FC Barcelona reuseste sa faca un adevarat spectacol in ceea ce priveste cum se joaca si se traieste fotbalul acolo. O oportunitate pe care nu poti sa o ratezi cand o echipa joaca magnific.
Despre magia orasului Barcelona am auzit multe insa pana acum nu am reusit sa vad pe viu nimic din ea. Cel mai aproape oras de Barcelona pe care l-am vizitat este Geneva. Destul de departe de unul din visele copilariei. Un vis pe care mi-l doresc cat mai curand sa devina realitate. Atunci cand voi ajunge acolo voi incerca sa vad cat mai mult din acest magnific oras care imbina muntele cu marea, noul cu vechiul. Un oras din galeria celor ce nu dorm niciodata. O destinatie pe care fiecare iubitor de calatorii trebuie sa o bifeze odata in viata.

Nu sunt blogger constant, de fapt sunt mai mult un cititor de bloguri. Unul dintre bloguri m-a condus spre vola.ro si campania lor aniversara de 2 ani cate 2 bilete de avion spre anumite destinatii.

Un comentariu:

bilete de avion spunea...

Barcelona este un oras superb