joi, 26 aprilie 2007

Dileme

Nu stiu ce sa fac. Am iesit cu o fata care nu-mi prea place. Venisem cu intentia sa termin totul si sa-i spun k totul s-a terminat si cel mai bun caz putem fi amici. nu a fost asa in timpul filmului ne am trezit k ne sarutam. La final i-am zis de intentia mea si acum nu stiu ce crede. imi pare rau pt saruturi pt ca o sa dea apa la moara acelei persoane. As vrea sa dau timpul inapoi si nu se fi imtamplat. Mie imi sta capul la altcineva numai ca nu stiu dc o sa reusesc ceva. Vreau sa-i spun inainte sa-si faca prea multe iluzii. Plus ca mai am si licentza va fi foarte greu. Sper sa o fac sa inteleaga.

Poate ar fi trebuit sa-i spun de la inceput ca nu-mi place. Cred k am ajuns kam departe si nu e bine. E periculoasa toata faza. Mai periculos e ca stiu si ai ei. Imi e teama k isi face sperante prea mari. O sa incerc sa rezolv toata problema asta. Sper sa rezolv cat mai repede problema aceasta.

Klider

Niciun comentariu: