duminică, 8 aprilie 2007

Cronica unui meci prea asteptat

Ce seara, ce umilinta, ce dezamagire. Steaua 2- 4 dinamo. Sunt stelist si nu ascund. Seara aceasta trebuia sa fie speciala. Trebuia sa ne luam revansa pt umilinta din tur, dar ce a urmat nu a fost deloc bine. Steaua a inceput meciul destul de bine avand si o ocazie inainte ca dinamo sa inscrie un gol imparabil. Apoi pana in minutul 35 am mai primit doua goluri pe care i le atribui in special lui Andrey primul pt ca nu a iesit pe centrare si al doilea pentru eu consider ca nu a aranjat cum trebuie zidul. Pe langa acest lucru in meciul de aseara a dezvaluit probleme grave in axul central al apararii atunci cand lipsesc Goian si Ghionea plus o greseala manageriala a conducerii Stelei. Aici ma refer la cedarea mult prea ushoara a lui Panait pt Croitoru un jucator pe care nu l-am vazut prea mult pe teren in acest retur. Steaua a ratat si foarte mult (nu stiu pe ce sa pun seama acest lucru: Becali si declaratiile lui legate de Dumnezeu (de genul "eu nu pot sa pierd in postul Pastelui"); absentele foarte multe din lotul Stelei; norocul cainilor care aproape au fructificat aproape orice ocazie avuta; arbitrajul mediocru, noroc ca nu a fost din Romania arbitrul, 2 penaltyuri neacordate din care unul clar hentul lui blay, apoi neeliminarea a 2 jucatorii dinamovisti,) . Oricum oricand scuze se gasesc oricand. Repriza a doua a inceput bine si Badea a dat iluzia ca putem reveni, numai ca Radoi a facut un cadou (mi a adus aminte de rosenborg) si cainii au marcat din nou. Thereau a marcat in ultimul minut de joc pentru ca infrangerea sa nu para asa de drastica.

Am 3 motive pentru care imi pare rau ca am pierdut:

1. Pentru ca trebuie sa ii dau dreptate unui conducator ca oli e antrenor de locul 3-4
2. pentru ca borcea & company au motive de satisfactie.
3. Spre deosebire de alte meciuri chiar am jucat fotbal.

Evolutiile stelistilor

Andrey 4 - ezitant a gresit la cel putin 2 goluri
B.Nicolita 6,5 - a jucat mai bine decat in alte meciuri, dar nu e fundas dreapta
E.Baciu 4,5 - nu prea l-am remarcat (ar trebui sa fie pe lista de transferari)
M.Radoi 3,5 - S-a zbatut mult, a facut cadou un gol atunci cand puteam reveni. Nota e din acest motiv
P.Marin 5,5 - a gresit in opinia mea la primul gol cand ia permis lui munteanu sa traga la poarta.
Elton 8 - incepe sa-si arate valoare. Un pic cam egoist atunci cand a patruns in careu
Paraschiv 6 - muncitor, dar nu s-a prea vazut in joc.
Lovin 3 - mai bine pleca in norvegia, sigur va fi pus pe lista de transferari in vara
Bostina 6,5 - desi a jucat bine a fost inlocuit.
Thereau 7 - a jucat accidentat si fortat de imprejurari a dus tot meciul si a marcat un gol.
Badea 6,5 - a marcat un gol, dar parca nu a fost la fel de prezent in joc ca la meciul cu rapid
Ochirosii 6,5 - a jucat bine si a pasat la primul gol. as vrea sa-l vad mai mult in teren
Iacob 5,5 - incomadat un pic de prezenta lui Thereau si Badea, a centrat la golul 2, ii mai trebuie meciuri in picioare pt a reveni iacob de alta data
Cristocea - a jucat prea putin suferind o comotie. sper sa fie bine

un meci de care niciun suporter stelist nu vrea sa-si aduca aminte. felicit dinamo pt victorie si abia astept sa vad ce o sa realizeze in europa(acum lasa-tii sa se pregateasca de champions league - ce tare ar fi sa joace tur preliminar)

Asta e. Capul sus, viata merge inainte.


Mandru ca sunt stelist,

Klider


P.S. Pentru a evita orice interpretari: aceste ganduri nu au fost influentate de niciun articol aparut in editiile online ale vreunui cotidian de sport sau alte materiale aparute pe aceasta tema.

Niciun comentariu: