miercuri, 22 iulie 2009

Adevarul nu ma reprezinta

Articolul de astazi din 22.07.2009 nu ma reprinzata din mai multe motive:
1. nu am fost la meci, ceea ce nu inseamna ca ma lepad de suporterii care au fost acolo, desi bannerul este indiscutabil jignitor nu Romania trebuia sa-si ceara scuze pt acest gest ci doar cei care l-au creat, afisat si acest lucru doar in cazul in care simt ei nevoia sa o faca.
2. m-am simtit jignit de injuriile aduse pe teritoriul Romaniei de catre suporteri echipei Ulpjest care au strigat "tiganii, tiganii" si au afisat acel banner cu "transilvania, pamant unguresc". Ungurii nu si au cerut deloc scuze si nu isi cer scuze pentru gesturile pe care le fac.
3. sunt unul care in discutiile despre Ungaria le iau apararea spunand ca dupa o lunga perioada petrecuta in Budapesta spunand ca e un oras ce trebuie vizitat, in care nu am avut deloc probleme pt faptul ca sunt roman desi am fost peste tot in oras, inclusiv in cartierele mai rau famate si am vorbit romaneste.
4. raman la ideea ca Romania nu a jignit Ungaria. Nu a fost declaratia unui functionar inalt sau a unei persoane publice. Pur si simplu a fost gestul unor persoane care s-au simtit jignite si au raspuns intr-un fel. Cum au raspuns merita discutat separat.
In momentul in care ziarul adevarul a facut acest gest si a dat foc la valiza. Din acest moment acest cotidian a incetat sa mai existe pt mine si pt altii pe care nu-i reprezinta.