duminică, 20 mai 2007

Despre despartiri si lasitate

In 19.05.2007 a plecat definitiv din tara una din cele mai bune prietene ale mele. Nu am constientizat acest lucru pana in momentul in care am vrut sa merg la aeroport sa imi iau ramas bun. Cand am inceput sa realizez ce se intampla mi am dat seama de gravitatea lucrurilor care urmau sa se intample. Pana atunci luasem totul mai putin in serios. stiam k o sa ne mai vedem, chiar si joi kand ne am vazut ultima oara. nu am realizat sau nu am vrut sa admit acest lucru. De data asta nu am preferat adevarul si k un las am ramas akasa in loc sa merg la aeroport sa infrunt situatia. Sper k sa reuseasca acolo si sa fie mai bine decat le ar fi fost aici. Desi imi doresc sa plec din tara nu stiu daca as fi avut curajul sa fac ce au facut ei. Bravo! un sincer bravo lor. Imi va fi dor de ei si plecarea lor se face simtita poate nu imediat ci in cateva luni. Sper sa ne mai vedem dupa un timp.

ce am scris mai sus e scris la 3 zile de la plecarea lor. abia acum sunt constient k au plecat dar nu stiu nimik despre ei. sper k cineva sa ne spuna si noua k au ajuns bine si incep sa se descurce in alta tara unde o iau de la zero.